Är det verkligen så?

                                            Datum: 2007-08-20 Tid: 17:51:54 Kategori: Blandat
image45

Hmm, vet inte riktigt om jag håller med. Är inte stormförtjust i att läsa, så jag skulle nog hellre vara kung. Eller drottning kanske det blir;) Men jag frågade mamma, och hon skulle hellre vara fattig sa hon. Aja, det är ju olika från person till person. Undrar vad en bibliotekarie skulle välja^.^


Jag har kommit på att det finns en kille som betyder väldigt mycket för mig. Även om vi är sura på varandra ibland, och att vi heller inte träffas varje dag, så vet jag att vad som än händer, så finns han alltid där för mig och hjälper mig i mina svåraste stunder. Tack för att du finns! :) ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: