Cajsa och Marie!

                                            Datum: 2007-08-17 Tid: 22:15:41 Kategori: Blandat
image19

Dessa 2 små knasbollar är faktiskt mina små vänner =) De kom hem till mig igår och hälsade på mig lite nu när jag är så sjuk. Visserligen är jag frisk nu, men igår var jag inte det, så det spelar ingen roll. Jag tror bestämt att det här kortet är taget i en provhytt någonstans i Sverige. De är nästan lika normala i verkligheten som de ser ut på bilden ;) <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: