dagens outfit!

                                            Datum: 2007-08-25 Tid: 19:28:04 Kategori: Blandat

image73

Haha det är jättemånga som kör med "Dagens Outfit", så jag tänkte att det kunde vara trevligt att prova på det någon gång. Jaja, dagens outfit består i alla fall av:

Vit t-shirt -Vero Moda (okänt pris)
Skinnkjol -Gina Tricot (198 kr)
Scarf -H&M (49,50 kr)
Armband i guld

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: