Ella och Moa

                                            Datum: 2007-08-16 Tid: 20:54:14 Kategori: Husdjur
              
       image12



Här har vi Ella (madagaskar) och Moa (madagaskar manteltecknad). Förstod ni? Madagaskar=brun, madagaskar manteltecknad=olika färger. Dessa 2 tjejer är syskon, men tyvärr dog Moa i november förra året. Men tänkte ändå lägga in en bild på de båda. Men Ella finns fortfarande i livet, och jag tror hon trivs ensam. Hon älskar att träffa nya kompisar, särskilt katter och fåglar^.^
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marinad

Fina dom är :) Alex älskade när jag hade dom hemma hos mig.. vi gick ut o gick med dom, fast det ville inte dom :P dom ville bara gräva hål =)

2007-08-16 l 21:18:13
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: