Färga håret

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 10:55:05 Kategori: Blandat

För 30 minuter sen så tänkte jag färga håret en nyans mörkare. Dels är det lite ful utväxt, och dels så hade mitt nuvarande hår inte längre samma färg som mitt införskaffade löshår. Men när jag precis hade bytt tröja och tagit fram allt man behövde för att färga, så testade jag löshåret igen. Och då VAR det samma färg! Kan mitt hår ha ändrat färg på bara 1 dag? Aja, det är nog fel på ljuset. Hur som helst så ska jag inte färga det, utan det får vänta. Dessutom är jag rädd för att håret kommer att bli rött om jag färgar det med den färgen jag har köpt. Min moster (som är frisör) sa till mig att om jag skulle färga mer så skulle det vara lite rött i färgen. Det, bara för att håret annars skulle bli grönt. Det kan hon ha rätt i, just nu har mitt hår en nyans av mörkgrön. :S

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: