Film och Promenad!

                                            Datum: 2007-08-19 Tid: 18:06:01 Kategori: Blandat
image40

Igår kväll åkte jag hem till Cajsa. Marie var redan där hehe. Vi hade det riktigt trevligt. Gick en promenad genom stadsparken bland annat. Där uppträdde ett band på scenen. Bikerchurch eller något hette de hehe. Inte riktigt min musiksmak, men det är ju alltid trevligt med lite ljud. Vi stannade där ett tag och sedan gick vi vidare till hamnen. Där satte vi oss på en av värmebänkarna, när plötsligt Cajsa undrade om de båda bänkarna verkligen var lika långa. Det var vi såklart tvugna att ta reda på, så jag och Cajsa la oss raklånga på den ena bänken. Båda fick plats och den var till och med längre. Sedan gjorde vi samma sak på nästa och kom fram till att de va exakt lika långa. Ca 3,5 m skulle jag tro. På vägen hem gick vi via Konsum och råkade därifrån få med oss en påse chips och en gräddfil. Sedan bar det av hem till Cajsa igen, för vi skulle titta på en film som jag hade med mig. Det var jag som tjatade om det. Jag tror att Cajsa halvsov igenom hela filmen, men själv tyckte jag att den var riktigt bra. Satt nästan och lipade för det var så hemskt hehe. Men jag börjar ju alltid gråta så fort något stackars djur gör illa sig så. På bilden här ovan så sticker lille Bruce fram sitt huvud i ett tappert försök att stjäla ett chips. Jag tror inte att han lyckas hehe.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

hehe! jag halvsov lite ja:P men den var bra;) hehe Bruce är söööööt<3

2007-08-19 l 20:51:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: