Haha ingen orkar läsa men skitsamma =)

                                            Datum: 2007-08-27 Tid: 20:03:43 Kategori: Blandat

Namn: Melinda Andersson

Född: 91 - 02 - 04

Hemstad: Hjo

Ögonfärg: Melerade

Hårfärg: Min egentliga hårfärg är brun/guld
Längd: 163 cm

Höger/Vänsterhänt: Högerhänt =)

Värsta ovanor: Äter ALLDELES för mycket godis tyvärr..

Stjärntecken: Vattumannen (=

Skostorlek: 39

Skilda föräldrar: Nej de lever ihop än. Förlovade (pappa vägrar gifta sig)

Svagheter: Söta leenden hahah

Rädslor: Fåglar faktiskt, jag gillar inte när de flaxar i närheten av mig. På avstånd går det bra, men inte för nära. Kan jag ha ärvt det efter min morbror kanske? haha x)

Mål för året: Börja på gym och gå ner lite i vikt hade jag tänkt mig!

Det första jag tänker på när jag vaknar: Sixten brukar det vara..

Mest saknade minnet: Min första kanin Abbis, saknar henne varje dag!! :'(


FAVORIT

Färg: Vit, svart, grön, röd

Mat: Koldolmar eller något =)

Sport: Ridning, klättring

Djur: Alla djur =)

Godis: Nappar och lakrits =)

Affär: Gina Tricot och H&M

Låt: Gyllene Tider -Flickorna på TV 2, haha x)

Tuggummi: De mesta med Extra

Årstid: Sommar

Radiostation: Brukar bli Mix Megapol eller Rix FM

Parfym: Mary-Kate och Ashleys parfymer ;) kommer inte ihåg va de heter..

Kroppsdel på det motsatta könet: Armarna ;D


VÄNNER OCH LIVET

Vad jag vill bli när jag blir stor: Rik som fan =)

Hur jag vill dö: Somna in så skönt i min säng någon gång när jag är 101. Ett test på internet sa att jag skulle bli så gammal x)

Min vän som är likast mig: ööh...ingen tror jag haha =) vem vill va lik mig?? :P

Vem som är mest högljudd: Cajsa i så fall haha =) När hon låter som en kråka x)

Vem får mig att skratta mest: Jao, olika för olika dagar ;)

Vem har jag känt längst: Inte en jävel!
Vem är blygast: Cajsa det med...:P 

När grät jag senast: Det var rätt längesen faktiskt. Kanske i julas någongång. Eller räknas det om man gråter när man skrattar?? :P

Bästa känslan: är när man rider och verkligen har kontakt med hästen! Fan vilken skön känsla det är!!

Värsta känslan: Sakna någon som man vet att man inte kommer träffa på väldigt, väldigt länge...:'(

Vart jag vill bo i framtiden: I Usa kanske, skulle vara roligt. Då kanske jag blir bra på engelska också haha:D

Om jag fick ändra vad jag ville, vad skulle det vara: det är mycket det...

Hur länge kommer jag att leva: 101 år förhoppningsvis. Om det fuckade testet stämmer :)


HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Haha är det ett skämt? Klart jag har!

Blivit dissad: Jopp, det är INTE kul!!

Rymt hemifrån: haha jaa x)

Skolkat: Japp..i 3:an...:P

Tänkt på självmord: Tänkt på det är klart man har, men jag skulle aldrig göra det x)

Sovit utomhus: Hamen :D

Gråtit i skolan: Hmm...japp när jag snubblade i trappan en gång och tappade andan x) Det var i 2:an..

Spytt i skolan: Nope, tack och lov =)

Velat bli modell: Japp, men jag har insett att det är omöjligt =)

Varit otrogen: Nej, känns onödigt.

Gjort ngt dumt som du skrattat åt efter: Ja, väldigt många saker hehe =) Dåliga skämt xD

Sett en död människa: nope..men döda djur :( oh inte vilka djur som helst...mina djur. Fan :(

Druckit alkohol: Nej självklart inte :) Det kommer jag aldrig i hela mitt liv göra. Folk som dricker är så otroligt dumma i huvudet och idiotiska, jag HATAR de jävla svinen!! :) ;)

Använt droger: Nesch! Aldrig!

Ätit Sushi: Nej fyfan! Vad vidrigt! Rå firre lixom..
Stått på scen: Ja x)

Snattat: O ja! =)

Retats: Som fan också =) Det bästa jag vet typ.

Blivit nerslagen: Öhum...japp av brorsan ;P


DU

Svär: nääääääe :) skulle aldrig falla mig in ens!

Sjunger bra: tyvärr :/

Duschar dagligen: Nja typ, fast inte alltid håret då xD

Vill gå på universitet/högskola: Ajo, annars hade det kännts onödigt att man ska läsa natur.

Vill gifta dig: Om man hittar rätt person så =)

Tror på dig själv: Alla gånger :D

Tycker att du är attraktiv: Haha mm väldigt ;) Eller inte :D

Kommer överens med dina föräldrar: Oftast ja.

Gillar åska: Alltid! Det är mysigt ju. Fast min lampa gick sönder idag pga av den jävla åskan!

Spelar ngt instrument: Nej..bara piano, synth, bas, gitarr och tvärflöjt =)

Ber: Dagligen =)

Går till kyrkan: Det är dåligt med det ...

Sover med gosedjur: Gjorde när jag var mindre ;) Nu tar de bara upp min plats haha x) jag vill ha utrymme när jag sööver ;)

För dagbok: Ja klart! Bloggen är la en dagbok eller :P

Dansar i regn: ööööh, självklart :P

Sjunger i duschen: Njaa, det kan jag inte direkt säga att jag gör ;)


KAN DU

Gå ner i split: Haha nej jag är inte vig :P

Skriva med båda händerna: Jo, men fult blir det. =)

Vissla: Ja klart, vem kan inte x) (min bror)

Blåsa en bubbla: Ja :) 

Rulla tungan: WHAT :P

Kolla i kors: Ja klart man kan. Jag är cp hela jag så =)

Nudda näsan med tungan: Nope...min tunga är kort^^

Dansa: skulle vilja kunna...

Äta vad du vill utan att oroa dig: nope..


SENAST DU

Skrattade: Idag ^^

Grät: det var ett tag sen den..

Du såg film: Hipphipp nyss...bra grejjer =)

Tuggade tuggummi: Oj det var gansa länge sen faktiskt..

Drog ett skämt: Det vetefan =) Idag säkert haha :D

Sjöng en sång: Varje gång jag lyssnar på musik =) Dvs varje dag!


TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: Jaaadå =)

Mirakel: Alltid!

Magi: JA!

Kärlek vid första ögonkastet: Jo det kan nog gå ;)

Gud: jaaaaa ;)

Satan: jaaaaa ;)

Spöken: jaa klart =)

Tomten: Hmmm.....svår fråga, KANSKE =D

4 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Haha, rolig lista =)

2007-08-28 l 08:11:54
  Laura

Vaa braa/rolig Lista!! !!!

2007-08-28 l 16:57:17
  Marie

Jag orkade! =)

2007-08-28 l 18:47:02
  Cajsa

Du nämnde mej:D inte marie;):P haha!

2007-08-28 l 19:52:12
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: