Har beställt en skinnjacka!

                                            Datum: 2007-08-19 Tid: 17:48:43 Kategori: Blandat
image38Äntligen ska jag få en skinnjacka. Naturligtvis inte äkta skinn, för det vill jag verkligen inte ha. Har försökt att få tag på en i över 1 år nu, men aldrig hittat någon som är billig och bra. Men nu äntligen så har jag hittat en från Halens. Endast 399 kr. Det kan det vara värt. Hoppas att den kommer snart, det stod att den skulle komma i slutet av augusti. Tyvärr brukar ju sådant man beställer nästan alltid vara försenat! Jag beställde t ex en bikini i våras som kom 3 månader för sent. Det får inte den här göra, det är ju nu i höst jag behöver den.















.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: