Har börjat läsa spanska!

                                            Datum: 2007-08-23 Tid: 15:55:20 Kategori: Blandat
image55

Idag var min första riktiga spanska lektion kan man säga. Hade det igår med, men då var det mest bara upprop. idag fick vi en bok som vi till och med får behålla. De är jättegamla, så det håller på att falla ihop, men det ska nog funka. Idag fick jag lära mig en massa spanska namn på amerikanska städer. Exempelvis: Los Angeles, Las Vegas och San Diego. Hoppas att jag kan lära mig det här och att jag inte ger upp det första jag gör som jag brukar göra :P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: