Hittat mina borttappade glasögon!

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 17:59:24 Kategori: Blandat
image34

På väg hem från vår lyckade lilla picknick eller vad man ska kalla det, så tittade jag lite i handskfacket, och vad hittade jag där, om inte mina borttappade solglasögon! Hurra! De har varit borta så länge att jag till och med hunnit skaffa mig ett par nya, men att ha 2 par skadar ju aldrig. De är köpta på Gina Tricot. Är de värda 129 kr??
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: