I väntan på bussen som aldrig dök upp!

                                            Datum: 2007-08-22 Tid: 17:43:40 Kategori: Blandat
image49

Idag kunde jag äntligen byta språk! Istället föratt läsa Franska, så läser jag nu istället Spanska. Jag hoppas att det blir roligt, men det blir det nog:) Om jag hade haft franska så skulle jag idag ha slutat vid 14:00, men spanskan började 14:30 och slutade 15:20, så det gick inte. Fick då vänta på en buss hem i över en timme! Det var lite jobbigt...! När bussen inte dök upp, så fick Olof tillslut ringa sin mamma som var snäll och kom och hämtade oss! Tusen tack!! Annars hade jag aldrig kommit hem hehe. Men som plåster på såren så har jag i alla fall sovmorgon i morgon. Börjar inte förrän vid 09:45, så kan sova 1 ½ timme längre än vanligt!! Perfekt!


Jag måste verkligen skaffa mig ett kollegieblock! Känner mi helt handikappad när jag går in i ett klassrum med endast en penna i handen. Har inte ens ett sudd. Men jag ringde mamma för en stund sen, så hon är nere och köper ett nu, som jag hoppas är snyggt och bra!

Här på bilden ovan ligger mina små vänner helt utslagna av hettan! O och E, bara för att inte avslöja namnen hehe. =)

Shit var du är fiiin!! Så fort jag tänker på dig dör jag nästan <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Men, HAHAHAHA där ligger ju jag och Olof :) Så knasigt :)

2007-08-23 l 18:44:33
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: