Jackan har blivit Missans säng!

                                            Datum: 2007-08-23 Tid: 19:04:46 Kategori: Blandat
image58

Haha det har inte gått mer än några timmar sedan jag hämtade ut min nya jacka, och redan har katten funnit sig till rätta på den. Tur att den är av ett sådant material som inte drar till sig katthår! Hehe men det är ju mysigt att den kan vara till nytta för någon annan än mig själv.  Ni kanske tycker att Missan ser lite fet ut, och det är hon faktiskt också:P Hon väger så mycket som 6,5 kg! Anledningen är att fodret hon får gör att hon blir fet. Det är nämligen så att om hon äter vanligt torrfoder så får hon urinvägsinfektion. Och frågar ni mig så är det INTE skönt! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: