Längtar tillbaka!

                                            Datum: 2007-08-20 Tid: 15:01:21 Kategori: Blandat
image42
Nu när hösten närmar sig, och det fortfarande inte har varit någon riktig sommar i Sverige, så längtar jag otroligt mycket till Spanien. Vill åka dit nu! Har inte varit utomlands i år, men nästa år ska jag till Kanarieöarna och till Moraira (en stad i Spanien) Jag har redan varit i Moraira med min familj 2 gånger, år 2005 och 2006, men i år åkte vi inte dit. Vi var alltför rädda för att tröttna på det antar jag. Men nu längtar hela familjen dit igen, och ser fram emot att komma tillbaka nästa sommar. Jag vet inte riktigt vart bilden ovan är tagen, men antingen i Moraira eller Alicante eller något liknande. Förra året var det hur kul som helst. Bland annat så åkte jag vattenscooter, gick i en grotta, badade bland bergen och lärde mig dyka ;) Hur som helst så längtar jag dit nu när man vet vilket väder som väntar i Sverige under vintern. Fast som tur är behöver jag inte vänta på värmen enda tills nästa sommar, eftersom jag ska åka till Kanarieöarna vid nyår. Då blir det tillsammans med mormor, morfar, morbror, kusin, mamma och bror. Hoppas att det blir roligt! ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: