Mary-Kate Olsen

                                            Datum: 2007-08-17 Tid: 21:58:05 Kategori: Systrarna Olsen

image18Ni som känner mig hade säkert räknat ut, att förr eller senare skulle jag skriva något om min största idol Mary-Kate. Första gången jag såg henne var när hon spelade Michelle Tanner i Huset Fullt som gick på 5:an. Det var för ungefär 6 år sen. I början gillade jag både henne och hennes syster Ashley, men eftersom Mary-Kate gillade hästar så låg intresset mest där. Sedan har jag sett många filmer med dem, de är inte överdrivet bra, men de duger. har läst 1 bok med dem också. Egentligen är jag inget överdrivet fan av henne, även om jag pratar om henne mest hela tiden. Jag vet heller inte särskilt mycket om henne, förutom att hon är väldigt fin. Tyvärr blev ju utséendet lite sämre när hon fick ätstörningar, men det är sådant som händer med kändisar. Säger vi...:P
Det jag vet är i alla fall:
Hon föddes den 13 juni år 1986, 2 min efter Ashley.
Hon är född i Sherman Oaks i Karlifornien.
Hon är vänsterhänt.
Hon hatar choklad.
När ätstörningarna var som värst vägde hon inte mer än 30 kg. Då var hon 18-19 år.
Hon är ca 1.55 m lång.
Färgade sitt hår några nyanser mörkare för några år sedan, medan hon nu åter har blekt det. Dock såg hon bättre ut i brunt hår, i alla fall enligt mig.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: