Min Cynt

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 13:18:07 Kategori: Blandat
image25

Min kära cynt som jag spelar på ibland. Just nu har det blivit en hel del, och den låt jag övar på är ingen mindre än My Heart Will Go On, med Celine Dion. Jag är inget vidare bra på att köra olika melodier med händerna, så det är något jag för öva på. Det går ju sådär kan jag ju säga. Men Für Elise går riktigt bra. Den har jag ju i och för sig övat på i nästan 3 år hehe, men ändå. Fast kan bara början, dvs knappt halva. Men skitsamma =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: