Min Nya Käraste Ägodel!

                                            Datum: 2007-08-23 Tid: 17:47:36 Kategori: Blandat
image57

Äntligen..ÄNTLIGEN har min fejkskinnjacka kommit! Som jag har väntat på den. Jag fick ett SMS av Halens förut och där stod det att den nu fanns att hämta på ICA. Jag åkte såklart dit, men kunde naturligtvis inte få den då. Jag saknade leg...Det var bara att åka hem igen och hämta passet! Men när jag kollade på passet så var det utgånget sedan januari det här året. Jävla skit alltså! Men jag chansade i alla fall och åkte ner igen. Tur som jag hade så märkte de inte att det var utgånget, utan den här gången kunde jag få min efterlängtade lilla jacka.
Jag åkte hem och provade den, och den satt som gjutet! Kanonbra! För tillfället är den min allra finaste och dyrbaraste ägodel haha;) Mobilen ligger också rätt högt upp!

Ha en fin kväll allt folk! kram ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: