Om Mig

                                            Datum: 2007-08-16 Tid: 19:10:12 Kategori: Blandat

                    image6



Såhär ser jag ut på ett ungefär. Brunt, ganska långt hår, melerade ögon (med andra ord blå-gröna), stora kinder och en ganska liten mun. Det var lite om utséendet, och som person vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva mig själv. Är nog ganska tråkig som person egentligen. Gillar att sitta hemma framför datorn vissa dagar, medan jag andra dagar gärna hänger med vänner. Jag är inte överdrivet mobbad, jag har kompisar, inte överdrivet dåliga betyg, ett stort rum och 3 husdjur. Har kommit på mig själv med att det är väldigt lätt att äska mig, medan man sekunden efter verkligen hatar mig...Hehe det är ju en bra gåva jag har.

1 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Du verkar snäller =)

2007-08-25 l 23:21:38
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: