Sovmorgon!

                                            Datum: 2007-08-23 Tid: 08:28:16 Kategori: Blandat

Idag har jag sovmorgon! Tyvärr vaknade jag som vanligt ändå, och efter att inte kunnat somna om så tog jag mig en dusch.
Börjar skolan 09:45, med bussen går redan 08:50. Så med andra ord måste jag till bussen snart. Jag vet inte riktigt vad som händer i skolan idag. Jag har No, spanska och matte bland annat. Just det! Vi skulle betala 60 kr för våra skåp också. Hehe som tur är får vi tillbaka pengarna i slutet av 3:an.

Min katt är helt galen idag. Hon går och stryker sig mot mina fötter, och plötsligt bara hugger hon! Haha helt cp. Hade glömt att mata Ella igår också, så var nyss ute och gav henne lite godsaker. Nej nu måste jag kila iväg! Måste leta efter en ny väska också för skiten från Ullared har gått sönder. Fan! Men ha en bra dag allihop! Kramar ♥



image54
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: