Vaknade riktigt sent!

                                            Datum: 2007-08-25 Tid: 12:51:53 Kategori: Blandat
image72

Har nu gått upp ritkigt tidigt hela veckan på grund av skolan. Men redan nu, första dagen man har ledigt så vaknade jag inte förrän vid 10:30. Haha det klassar jag som sent nu, även om jag gick upp vid 12:00 på lovet.

Har precis duschat och ätit frukost, men ändå hör jag hur pappa konstigt nog lagar mat. Ska även på släktkalas sen vid 15:00, min faster fyllde igår nämligen. 39 blev hon om jag inte minns helt fel! Jag tror att hon och mamma är lika gamla.

Nu ska jag spela biljard på datorn med min bror! Jag bloggar nog senare ikväll igen =)

Kramar ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa!

så du har tid för bloggen ikväll?:P

2007-08-25 l 18:09:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: