Världens Bästa Schampoo!

                                            Datum: 2007-08-18 Tid: 13:26:46 Kategori: Blandat
image28

Det här schampoot och balsamet köpte jag i Ullared igår. Det är nog fan det bästa jag använt någonsin. Luktar hur gott som helst, och håret blev väldigt lent av det också. Det måste jag verkligen fortsätta att köpa!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: