Vart är månen?

                                            Datum: 2007-08-25 Tid: 22:42:01 Kategori: Blandat
image77Är det bara jag som är galen, eller är månen borta? Jag har inte sett den på natthimlen på jättelänge! Vart är den? Är det något sådant där dumt att den försvinner sommartid? Nej det kan den väl inte göra? Hur som helst har jag inte sett den haha. Jag brukar tycka att det är riktigt mysigt att stå och kolla upp mot himlen på natten/kvällen. Se vad det är för olika mönster på månen. Haha jag låter som om jag vore värsta miffot nu ju! Men jaja, jag har alltid tyckt att det är roligt med mycket stjärnor och dessutom en stor skinande måne.
2 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Har du kollat på månen genom en stjärnkikare? =)

2007-08-25 l 23:16:13
  mojje

det är nog bara du som inte tittat åt rätt hålle:P

2007-08-26 l 12:58:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: