Åter i Jkpg

                                            Datum: 2007-12-29 Tid: 22:18:52 Kategori: Blandat
Hejhej =)

Skriver rätt sent, men har haft en fullbokad dag idag. Dagen började med att min väckalrklocka hade stannat. Jag trodde att kl var 11.00 medan den i själva verket var 12:30. Exakt den tiden skulle jag...KLIPPA mig! Satan! Om jag missade den tiden skulle jag behöva betala 300 kr ändå! Jag ringde upp frisören och sa att min klocka stannat, och det var okej att jag kom 10 min försent. Snabbt som ett jävla arsel satte jag på mig kläder och åkte ner till stan!

Håret var inte så slitet som jag trott faktiskt, utan behövde bara toppas ca 5-6 cm! Skönt. I fram blev det väldigt kort, och hon klippte även lugg!! Hon sa att det skulle bli en snedlugg, men det var fasen en äkta, ful lugg! Haha, aja det får jag leva med. Nu har jag i alla fall en frisyr! Undrar om de i skolan ser det senare...?! :P

Kl 15.00 kom det gäster hem till oss! Närmare bestämt farmor, faster, fasters kille Stefan, moster,. moster, kusiner och mostrars pojkvänner! Pappa fyllde ju år igår så de kom av den anledningen..:P
Det bjöds på tårta hehe, det var gott men mättande!

Jag och Sebastian har kommit fram till att det finns 0 saker att göra hemma hos mig. Därför är vi nu tillbaka i Jönköping. Det första vi gjorde var att handla. Vi har gjort en tacogratäng och en cheesecake. Cheesecaken är färdig runt midnatt hehe, så om vi fortfarande är vakna då (vilket jag tror att vi är) så ska vi smaka på den! Hoppas den blev god!! =)

Nu är det Guitar Hero som gäller, som vanligt. Vi har våra karriärer hehe, och jag ligger bäst till, ;) Tror jag. ^^ Men, det är jäkligt roligt i alla fall! Särskilt medium. :D

Ha det fint! Pusshej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: