Elvis Presley

                                            Datum: 2007-12-10 Tid: 20:31:57 Kategori: Blandat
Han är ju härlig ju! =) Gillar hans låtar, texterna också!

image299


Kanske behandlade jag dig inte lika bra som jag borde ha gjort.
Kanske älskade jag dig inte lika mycket som jag kunde ha gjort.
Det fanns små saker jag kunde ha gjort och sagt
Jag tog mig bara aldrig den tiden...
Jag tänkte alltid på dig!

Ååh, underbart! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: