Fick kläder!

                                            Datum: 2007-12-06 Tid: 20:53:53 Kategori: Blandat
Hej igen.

Mamma kom hem senare idag för hon hade shoppat lite...till MIG! Jaa =) Jag fick ett par skitsnygga skor, ett par lila strumpbyxor (lite tjockare denna gång) och en lila tunika. Haha mycket lila, men det var jättefint! Kan ju ta kort på det någongång när jag har en kamera. =)

Nu hittade jag skorna på skopunkten.se Så här ser de ut:

Mamma hade köpt exakt rätt storlek och allting
helt perfekta! Strl 39 har jag! ;Pimage293
1 kommentarer                                                                                                                    
  Mia

gud vilken snäll mamma. alltid roligt att bli överraskad...

2007-12-06 l 21:02:41
Blogg/hemsida: http://leiden.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: