God Jul =)

                                            Datum: 2007-12-24 Tid: 18:37:59 Kategori: Blandat
Hej på er! =)

Idag är det julafon, fast det kanske alla redan vet. ^^ I alla fall, jag har fått jättefina julklappar och jättegod mat! En underbar dag. Men, måste säga att julen är mest till för de små, det känns så i alla fall. Förr, var julafton nästan viktigare än själva födelsedagen, men det tycker jag inte nu. Jag kan somna jättelätt dagen innan, vilket jag inte kunde för några år sedan. ;)

Jag åt SJUKT mycket julmat förut. Julskinka, prinskorv, köttbullar, janssons frestelse, bruna bönor (<3) Haha, bruna bönor är min favorit! Supergott!

Har än så länge fått (sorry att jag rabblar upp allt, men det är minne för mig också;))

  • Kajalpenna (i julstrumpan i morses)
  • Pengar (yes, rik igen!)
  • Svart tröja (från Cajsa & Marie, TACK, alltid velat ha!)
  • En klänning från Gina Tricot, (med "inbyggd" T-shirt haha)
  • Ett halsband med en jordgubbe (jättefint! Röd med små diamanter på!)
  • Ett presentkort på Gina Tricot värde 600 kr!)
  • Trisslotter (vann inget! Min vanliga bad luck..)
  • Hudlotion (2 st)
  • Mascara + läppglans (låg tillsammans i en förpackning från Isadora)
  • Plånbok (i skinn, fuskskinn hoppas och tror jag)
  • Wiener Nougat (usch, någon annan kan få den. :P)
Det var väl allt tror jag, kommer inte på något mer just för tillfället i alla fall. Men, jag kommer få minst 3 paket till. Från mostrar + mormor och morfar! Tror att det mest är pengar faktiskt. Men det är ASBRA att ha! Jag ska shoppa som en idiot! =) <3

Oj, tiden rinner iväg. Nu ska jag snart till mormor & morfar. Måste sminka mig lite innan också! Ha det finfint! Pusshej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: