Havregrynsgröt

                                            Datum: 2007-12-17 Tid: 16:48:01 Kategori: Blandat
Hej igen ;P

Sitter och proppar i mig havregrynsgröt just nu! Alltså, kära nån vad jag är känslig. Hela jag blir helt galen om jag inte får mat på en dag. Jag menar, en dag, det borde väl alla klara? Men nähäe då, jag tappar minnet och spyr och har mig. Underbart. :P

På bussen hem från skolan förut satt jag och tänkte lite på Sebastian hehe. Sen,desto mer gånger jag tänkte namnet Sebastian, så glömde jag av vem det var! Läskigt var det. Jag bara: "Hmm, en kompis? Kanske vi inte ens har träffats? Eller kom han till mig någon gång? Ääh, han är nog bara en dröm!" Haha, fattar ni? Fasen vad läskigt/skoj! :D

Antagligen har jag väldipgt lätt för att glömma personer i min närhet. Om mamma eller pappa varit borta ett tag, säg en vecka, då när de kommer hem igen, känns de som om de alltid varit hemma. Haha, jag saknar aldrig någon. Utom mina älskade djuuuur! =) <3 Min första kanin (Abbis) dog för ungefär 6 ½ år sedan. Jag har tänkt på henne varje dag sedan den hemska dagen hon gick bort...Jag älskade henne så himla mycket!!! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: