I will be there!

                                            Datum: 2007-12-24 Tid: 22:16:54 Kategori: Blandat
image316

Ååh, vilken UNDERBAR stämning. Tänk er att lilla (stora) jag kommer att vara där, alldeles snart. Har faktiskt inte ställt in mig på att åka riktigt än. Mormor och morfar och Johan, som åker redan i morgon, har inte ens packat än. DET, kallar jag bra haha. Hoppas de får med sig allt bara, de stannar ju trots allt där i 14 dagar. De kommer att bli bruna, väldigt mycket brunare än mig. Mamma kommer bli som en neger, som hon ALLTID blir. Men hon, den lilla grisen, har minsann solat solarium på jobbet! Fuskigt.

Jag kommer sakna alla mina djur när jag åker iväg, haha jag kanske ska stanna hemma istället och låta far åka ner istället. Tycker ni det? Så kan jag sola solarium för att komma ikapp, hehe. Dålig idé kanske. ;P

*************************************


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: