Måndag

                                            Datum: 2007-12-03 Tid: 08:05:48 Kategori: Blandat
Hejsan

Då var det måndag igen. Den här helgen har varit minst sagt fartfylld, hehe. Det började i lördags, då var jag i Jönköping. Kinnarps arena. Det var HV-Färjestad, Hv vann hehe. Det har de ju gjort varje gång på hemmaplan den här säsongen. (Okej, ska egentligen inte säga något om det, är inte direkt insatt) När vi stod där i klacken (jag och sebastian) så var jag astrött. Orkade inte skrika eller hoppa eller något. Ville bara heeeeem! Hehe. Sen iaf, så skulle vi åka till Stockholm direkt efteråt. Men då blev det en jääääääääääkla bilkö vill jag mena. Det var värsta bråket utanför arenan så polisen hade spärrat av vägen. Vi stod där, helt stilla, i säkert en halvtimme innan vi kom iväg. Under den tiden hade Seb fått blåsa 2 gånger för att se om han hade alkohol i blodet, men det hade han inte!

Vi åkte motorvägen i Östergötland upp till Sthlm. Vi hade fått låna en GPS av hans pappa, utan den hade vi inte hittat kan jag ju säga.

Skriver mer sen ;P
5 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

melinda, adda upp min msn igen! måste säga dej en as viktig sak!!!! ADDA UPP MIG NU!!!!!! VIKTIGT!!

2007-12-03 l 14:31:40
  Melinda

Jag vet ju inte vem du är :P

2007-12-03 l 19:23:47
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Anonym

det är anna!! om du kommer ihåg mig

2007-12-03 l 21:28:21
  Viktigt

är det anna från kaxholmen, ? ni får gärna svara här så jag också kan se för jag har också viktiga saker att säga och vill veta.

2007-12-08 l 12:58:57
  Melinda

Viktigt: hehe det kan det nog vara ja...

2007-12-10 l 11:54:16
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: