Mogen!

                                            Datum: 2007-12-10 Tid: 20:59:47 Kategori: Blandat
Jag undrar när jag ska börja mogna och uppföra mig som en vuxen! Jag är så himla barnslig har jag kommit fram till, det är illa. Visst, det är väl roligt och så, men det lönar sig ju inte direkt. Först och främst ska jag nog börja:

♥ Börja hålla ordning på mitt rum (det kan man komma långt på:P)
♥ Spendera mina pengar på ett bättre sätt, inte bara köpa godis, tidningar och telefonkort!
♥ Träna mer! Jag måste komma i form någon gång! Börja ta hand om mig själv + mina älskade djur! De får nästan ingen uppmärksamhet alls! Fast Missan kräver uppmärksamhet när hon är hungrig i alla fall. :P
Kanske, börja plugga mer! Egentligen känner jag inte att jag behöver det, men det kan kanske vara bra.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Felicia

Hoppas du får en trevlig måndags kväll, hälsningar Felicia! =)

2007-12-10 l 21:09:11
Blogg/hemsida: http://AboutFelicia.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: