Nu

                                            Datum: 2007-12-11 Tid: 21:19:59 Kategori: Blandat
är klockan mycket. 21:20 står min klocka på i alla fall. Haha, jag är dödstrött, men innan jag somnar ska jag använda Vibratone en liten stund hade jag tänkt. Jag duschade nyss, och attans vilken panik jag fick! Träning och mindre mat framöver nu då!! =) Usch, man ska ju inte bli äcklad av att se sig själv tycker inte jag, det blev jag, helt ärligt, idag! Blä, blä!!

Jaja, godnatt på er! Hörs i morrn <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emma

god natt!sov gott

2007-12-11 l 21:37:34
Blogg/hemsida: http://thabojan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: