Ny frilla!

                                            Datum: 2007-12-25 Tid: 11:20:20 Kategori: Blandat
image323

Jag ska klippa mig! Mitt hår är slitet ca 10 cm, tyvärr. Jag vill färga det också,
 för just nu är det blått/svart/brunt/blont. Haha, med andra ord är det inte särskilt snyggt.
Något sånt här kanske skulle vara passande. Lockigt, brunt hår.
 Fast, jag vill nog inte riktigt ha så mycket lockar, utan mest bara lite volym på det.
 Men färgen gillar jag i alla fall! Har jag tur, kanske jag kan få en tid redan nu i veckan.
Skulle ju kännas fräscht att vara fin i håret i Spanien kanske.
Skulle det passa tror ni? :S
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: