Teenage Dirtbag

                                            Datum: 2007-12-25 Tid: 13:16:54 Kategori: Blandat
Lyssnar på youtube just nu. Wheatus - Teenage Dirtbag. Det var Sebastian som visade mig den låten för ett tag sen, men då tyckte jag inte om den alls. Men ju mer jag lyssnade på den, desto mer gillade jag den. ^^ Fast, det bästa i låten är när tjejen sjunger, haha typ 10 sek eller mindre. Så kan det va!




Hejsvejs! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: