Trött!

                                            Datum: 2007-12-30 Tid: 00:26:31 Kategori: Blandat
Usch, jag är riktigt jävla spyfärdigt skittrött just nu! Cheesecaken som vi gjorde innan är klar och ser fin ut, men vi äter den i morrn istället. Eller, egentligen blir det ju idag, men lite..senare ^^ Kanske runt 11-12 hehe. =)

GH går fiiiint =) Håller mig på easy-nivån än så länge, man kör ju karriär så vill ju itne riskera allt för mycket. Nu ska jag köra igen ;)

Hejsvejs!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: