Tubi Cubi

                                            Datum: 2007-12-24 Tid: 23:14:52 Kategori: Blandat
image322  Jag måste köpa ny mat till Sixten. Den är nästan slut, helt! Usch, han får ju inte bli utan mat.
  Får ta och köpa det när jag åker in till Skövde nästa gång. Köpte ju mat för ett litet tag sen i Tibro,
  men det var ju helt fel. Det var ju hårda små saker som är gjorda för stora krabater. Sixten är ju så     liten så. Men gullig är han, och gammal. ;) Jag undrar hur gammal han kommer att bli. Han är runt 23 år nu, det är det enda jag vet typ. Haha =) Koll har jag! 0....
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: