Varför tittar killar på tjejer?

                                            Datum: 2007-12-25 Tid: 13:24:37 Kategori: Blandat
Haha, ni får ursäkta mig, men jag har hittat en ganska gammal FRIDA-tidning och hittar en massa roliga artiklar i den. Bland annat den här:

Varför tittar killar på tjejer?

Fråga:
Hej Johan! Jag skulle vilja fråga dig om en sak.
Tittar killar på tjejer för att de tycker att vi är
snygga? Eller är det för att de tycker att vi ser konstiga ut?
En del killar glor jätte mycket även om de itne visar något annat
intresse.

Svar:
Du behöver inte oroa dig. Tittar en kille eller flera på dig är chansen
betydligt större att de tycker att du är snygg än att de tycker du ser
konstig ut. Överlag kan jag säga att killar tittar på tjejer när de tycker
att de ser bra ut. När det gäller killar som glor utan att visa något
annat intresse beror det mest på att de är lite fega. De hoppas
nog att de genom att titta ska visa att de är intresserade
och att tjejer ska ta första steget. Eller så vill de helt enkelt inget
mer än att bara titta lite. Det är ju inte så att man vill bli tillsammans
med varenda snygging man ser. Mitt råd till dig är at försöka att slappna
av och njuta av uppmärksamheten när killarna glor.

Hehe =) Nå? Stämmer det killar? ;P Lite roligt tycker jag! =)



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: