Välkommen till min nya blogg!

                                            Datum: 2007-07-22 Tid: 20:00:56 Kategori: Blandat
Hej! Nu har jag äntligen kommit igång med min blogg. Har haft den ganska länge, men inte riktigt förstått hur det fungerar. Men nu tror jag att jag börjar få lite förståelse för det hela, för hur svårt kan det egentligen vara? Jag vet inte hur pass aktiv jag kommer att vara här, men jag gillar att skriva så det blir nog endel.
1 kommentarer                                                                                                                    
  miccizzzzzzz

haha du får hjälpa mig med min gn gång ^^ fattar typ inget:P

2007-08-18 l 14:07:02
Blogg/hemsida: http://mikaelamiccizeriksson.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: