Äntligen =)

                                            Datum: 2007-11-04 Tid: 19:56:56 Kategori: Blandat

Hej på er allihop! Nu var det några dagar sen jag skrev här, det beroende på att bloggen varit hel cp. Man har varken kunnat göra texten fet, kursiv, lägga in bilder eller något annat! Då är det ju inget kul hehe.

Min vecka har sett ut ungefär såhär:


 

 ♥ I måndags blev jag sjuk (otur nu när det var lov) hosta och förkyld. Sen kom Sebastian och stannade över tills på tisdagen.
♥  Tisdagen tillbringade jag med Sebastian. Minns knappt vad vi gjorde hehe, det var ju ett tag sen.

♥ På onsdagen åkte jag, pappa och min lillebror in till Skövde. Vi åkte till polisen och skaffade ett pass till mig. Ska ju till Kanarieöarna vid nyår så då kan det vara lämpligt att ha ett. Åt på Krikelin, där tog jag lövbit. Köpte mig ett par nya stövlar! 480 kr ^^

♥ På torsdagseftermiddagen tog jag bussen ner till Jönköping. Jag TROR att vi den kvällen gick på bio, vi såg Råttatouille. Den var faktiskt riktigt kul, i alla fall i början. Vi satt i en jätteliten salong och det var knappt några där. Bara vi och några småbarn typ. Jättepinsamt när det var något roligt i filmen, bara jag som skrattade. Men det fick jag dölja genom ett fejkat hostanfall.^^

♥ På fredagen så var jag hos Sebastian och skulle egentligen tagit bussen hem runt 16:00, men det gjorde jag inte. Sebbe följde med mig hem istället så jag åkte bil hehe. På kvällen såg vi på någon rysare som jag inte kommer ihåg namnet på ens. Den var bra, var lite trött när jag såg den men annars så. =)

♥ Igår (lördag alltså) så var jag också med Sebastian. Han ålte hem runt 13:00 för han skulle på hockey, då passade jag på att spela cynt hehe. Har typ lärt mig Titanic-låten nu, skitfin! Runt 17:00 kom Marie på sin moped och vi åkte till Cajsis! Vi bakade kladdkaka, SUPERGOD! Men det blir den alltid när vi bakat den, har gjort det ungefär 10000000 gånger så nu kan vi! =) Lollo kom även dit och det var en trevlig kväll, även om vi inte gjorde så mycket. Vi satt på golvet och övade våran vighet. Jag tror jag är rätt stel....:P

♥ Idag har jag varit med Sebastian också. Haha har varit med honom nästan hela veckan, men det är bara kul. Idag har vi bara slappat typ. Faktiskt! Spelat cynt, matat Ella, åkt lite bil. (Åkte upp till Mullsjön och tittade lite)

Hehe fy, det var jobbigt att skriva allt det där. Men så såg min lov-vecka ut! Slapp, hehe väldigt!

I morgon börjar min dag kl 10:30, då ska jag vara på Fågelvik och lämna tillbaka mina saker. Lämna skåpet (Marie ska få det) och säga hejsvejs till Media-klassen.

På tisdag börjar jag på IT-gymnasiet i Skövde. Hoppas det blir bra där! Men det blir det nog. =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: