Betyg

                                            Datum: 2007-11-30 Tid: 14:05:12 Kategori: Blandat
Jag är ju så JÄKLA orolig för mina prov hela tiden, och nu är jag det IGEN!
Hade matteprov igår, gick piss! Fy vad svårt det var, fattade, helt ärligt, inte en enda fråga. Ekvationer och sådant är helt enkelt inte min grej! Men hade även Hälsa-prov igår (tillhörande idrotten) där jag fick VG. Underbart!
På mina 2 matteprov jag haft innan, har jag också haft VG, men tror inte att jag får det på detta. Matteläraren stoppade mig och Emelie nyss och undrade om vi ville veta hur det gått, men det ville vi inte! Hehe, man kan ju få ha en lugn helg innan kanske. Det känns nog bäst då! Om jag får reda på att jag fått IG nu, så tror jag inte jag njuter av helgen så speciellt mycket, tyvärr. Och det vill jag ju göra! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: