Du väljer - vi säljer

                                            Datum: 2007-11-07 Tid: 16:52:36 Kategori: Blandat
Haha så dåligt. Så står det på huset som ligger bredvid min skola. Pappa har fått tag på min dator...vilket betyder att han måste kolla vad den har och hur många färger där finns m.m. Haha jobbigt. Sen råkade jag nämna för mamma att det fanns ett speciellt ordprogram i den, som hon genast ville titta närmre på. Det verkar som att det blir deras dator här hemma hehe.

Kom nyss hem typ, tog 15:22-bussen hem och var hemma rint 16:00. Den sista biten satt jag ensam i bussen med 2 gubbar haha. En som är tvilling till en som jag bodde granne med för länge sedan, och en annan liten fjant med grått, risigt hår mitt på huvudet. Han satt och glodde hela tiden, usch usch sådant gillar vi inte!

Sebastian kommer snart hit. Han ska sova här till och med! Jag kände för att se på en film förut när jag satt i bussen, har tyvärr glömt av namnet på den. Men Helena Bergström är med i den bland annat. Får väl se om han känner för det. Kan ju kanske se den i min nya, exclusiva dator haha ;) Oj justde, det är ju Heroes idag ju! Det får man ju inte missa heller.

Jösses, klockan är bara 16:49 och det är redan kolsvart ute. Vad tråkigt va! Det tycker iaf jag!

image236

Nu ska jag göra lite svenskauppgifter på datorn tror jag. Ni märker hur kul jag har det. ._.

Kramhej! <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  emmms

menar du filmen sprängaren? xD

2007-11-07 l 18:09:56
  Melinda

emmms: haha nej jag tror inte den heter så x)

2007-11-08 l 07:24:29
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  CAJSA

vad handlade filmen om då? :D
vilken buss tar du hem idag?;)

2007-11-08 l 12:52:13
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: