Fredrik och jag

                                            Datum: 2007-11-23 Tid: 10:14:14 Kategori: Blandat


Jag vet att den här låten är lite läskig, haha och mamma gillar inte att jag lyssnar på den. Hon tycker att den är äcklig! Haha men vem gör inte de ;) Men jag gillar ändå melodin, man kan ju strunta i att lyssna på texten menar jag ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

melinda, den va inte läskig, den va äcklig :p

2007-11-25 l 11:36:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: