God morgon

                                            Datum: 2007-11-05 Tid: 09:50:51 Kategori: Blandat
Hej på er!

Nu sitter jag i skolbiblioteket och tråkar, (som vanligt). Klockan halv 11 ska jag och Emelie vara hos syon och lämna papper och prata lite. Sen ska vi säga hejdå till Media-klassen. Det borde kanske kännas sorgligt att lämna den här skolan nu, men det gör det inte. Verkligen inte. Bara skönt faktiskt.

Efter en förhoppnigsvis ganska kort skoldag så ska jag och Emelie sola solarium. Det ska bli skönt, har inte gjort det sedan i somras. Inte för att jag tror att det kommer ta något, men lite förhoppningsvis. Man vill ju inte komma likblek till en ny skola. ._.

I morses var det jobbigt att gå upp! Hade ställt väckarklockan på 07:40, alldeles för tidigt för min smak. Jag har kommit på en sak, jag är varken morgonpigg eller kvällspigg. Jag är trött dygnet runt. Jobbigt?! :/

Nej usch vad mycket jag skriver här. Ska sitta vid datorn i ca 40 minuter till tror jag, hoppas Emelie kommer snart!
Men ha en fin dag allihop! 

Kramar ♥


image233
Glöm inte att äta ordentligt med frukt ;) Själv äter jag 1000 clementiner såhär års :P Om dagen!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: