Har man tråkigt så har man..

                                            Datum: 2007-11-05 Tid: 09:57:50 Kategori: Blandat
[x] hångel | pussar [x]
[] Morgonpigg | morgontrött [x]
[x] högklackat | Lågskor []
[x] Piercing i naveln | Piercing i läppen []
[x] nybäddat | ikke nybäddat []
[x] MSN | Skype []
[x] förhållande | strul []
[] Finnar | Fräknar [x]
[] Vit choklad | Mörk choklad [x]
[x] ICA | Coop []
[x] Surt | Sött []
[x] Lakrits | Choklad [x]
[x] Tuggumin | halstabletter []
[x] Kärlek | Vänskap [x]
[x] Sova | Äta []
[] Frukost | Lunch [x]
[] Majs | Gurka [x]
[] Ladda upp en bild | kolla på folks bilder [x]
[x] Linser | Glasögon []
[ ] Bevakare | Vänner [x]
[x] Småbarn | Tanter []
[] Stockholm | Göteborg [x]
[x] Japan | Kina []
[] Läppstift | Läppglans [x]
[] Självmord | Bilolycka [x]
[x] Feber | ont i halsen []
[] Kallt | Varmt [x]
[] Vatten | Oboy [x]
[] Öl | Saft [x]
[] Vinter | Sommar [x]
[x] Snö | Regn []

Hehe =)
image234

Nu ska jag ut och möta upp Emelie! Hejs!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: