Hur kunde du?

                                            Datum: 2007-11-23 Tid: 10:18:24 Kategori:
Hur kunde du?

jag försökte så hårt.

varför är det så svårt?

Jag älskade dig,

hur kunde du lämna mig?

du ljög för att jag inte dög?

 Nu är jag död

du lämnade mig  med bara ett brev

kommer inte ens ihåg vad du skrev.

Hur kunde jag bli beroende av dig när du inte behövde mig?
jag hatar dig
du ska ju älska mig

du ska älska mig.

jag vill hata dig.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: