I skolan

                                            Datum: 2007-11-07 Tid: 09:34:26 Kategori: Blandat
God morgon på er.

Nu sitter jag vid min nya, EGNA dator! Jippie! Fast den förbannade musjävlen funkar inte...-självklart. Inget är perfekt hehe. Min dator (som jag egentligen bara lånat, ser de att jag skriver det här tar de tillbaka den) är svart och grå och på den står det: FUJITSU computers SIEMENS. Värsta häftigt, eller inte haha.
Aja, idag gick jag upp 05:40. tidigt om ni frågar mig! Jag åt frukost tillsammans med pappa och en lipande katt. Alltid trevligt. Hon var hungrig :P

Hör av mig mer senare! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

5.40?!?!
Varför så tidigt? xP

2007-11-07 l 23:48:16
  Melinda

Marie: haha för att bussen går så tidigt! eller förresten så åker jag med mamma haha x) typ 10 i 7 ;p nåvääl =)

2007-11-08 l 07:25:34
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: