Lik killen i A-ha.

                                            Datum: 2007-11-15 Tid: 20:36:08 Kategori: Blandat
God kväll =)

I skolan finns det en kille som är sviiiiiiiiiiinlik killen som sjunger i A-ha. Ni vet, det norska bandet. Mårten heter han nog tror jag, han i A-ha alltså hehe. I vilket fall som helst, finns det en aaasfin kille i skolan (A) som ser ut som han typ. (När han var ung då..) Mörkhårig och grejjer! Fina tider. =)

Lyssnar just nu på bandets gamla goding Take on me. Den är bra, tycker jag. Haha =)

Idag var inte Emelie i skolan för hon är sjuuuk, tråkigt ju! Jag saknar henne, men jag klarade mig faktiskt ändå. Tro det eller ej.


image247

<3 =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: