Måndag.

                                            Datum: 2007-11-19 Tid: 08:04:54 Kategori: Blandat
 God morgon,

Sorry för en LITE dålig uppdatering av bloggen den här helgen. Men det blir lätt så när man gör andra saker hehe. I alla fall, i lördags vad jag på en hockeymatch för typ första gången i mitt liv. Det var HV-MORA. Jag stod tillsammans med väldigt många andra i klacken och skrek och gormade haha. Måste erkänna att jag var rätt rädd för att ramla omkull när alla stod och hoppade eller knuffade varandra. HV vann i alla fall med 4-2. De sista 2 målen gjorde de på bara några minuter, ganska duktigt hehe. Jag kan absolut ingenting om hockey, så jag vet inte riktigt om de va bra eller dåliga, men de vann ju, så vafan! :D

Nu är jag riktigt jävla pisstrött. Sebastian sov över hos mig inatt och igårkväll tittade vi på nån film som gick på 4:an, började kl. 21:00. Minns inte namnet på den hehe. Den höll i alla fall på till 23:00, så med andra ord sov inte jag så mycket inatt. Bläää...dör av trötthet snart tror jag.

Någon gång idag har jag matteprov. Satt och övade lite igårkväll, men det gick väl inte sådär superbra precis. Menmen, får hoppas på de bästa ändå!

image250

[ Den här bilden är den första som dyker upp om man söker på mitt namn på google. :P ]

Ha det bra, kram! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: