Måndag

                                            Datum: 2007-11-26 Tid: 15:49:37 Kategori: Blandat
Hejsan.

Usch, här börjar det redan mörkna. Trist! Klockan är ju bara halv 4 typ..
Vaknade runt 05:45 idag eftersom Sebastian gick upp då. Tidigt om ni frågar mig! Nåväl, han åkte iväg till Bankeryd medan jag låg kvar i sängen en halvtimma till. Väckarklockan ringde igen runt 06:30 då. Jag har börjat gå upp jättesent nu eftersom jag inte sminkar mig hemma. Jag åker alltid med mamma till skolan (hon jobbar ju ändå i samma stad) så jag kan ta det lugnt. Behöver ju bara käka och klä på mig typ. ;)

Första lektionen idag var svenska. Inte överdrivet roligt, satt bara och övade på en massa jäkla ord som vi ska ha prov på någon gång! Blä blä. I suck on that!

Bara för att jag inte har något att göra så ska jag skriva värsta långa inlägget nu! :P

Hade även TMS idag. (Teknik, människa, samhälle) som sagt. :P Håller ju på med nån sabla tidning där, inte det lättaste precis! Men jag tror jag börjar fatta nu, äntligen! Eftersom jag fick MVG på min sån där inlämning så var jag tvungen att läsa upp det för klassen idag. Usch, pinsamt!! Det var inte bara jag som tur var, utan även Weronica, Thomas och Viktor. Hur som helst så var det läskigt. :P På TMS:en är jag i grupp med Charlotte och Thomas. Skulle varit med nån som hette Linus också, men han hoppade av. Haha jag har ingen aning om vem det är, såg honom aldrig. x)

Till mat var det kalkonbröst, (som Anton snackade om hela tiden) men det tog inte jag. Tog istället någon köttgryta med ris och currysås. Åt dock inte köttet, såg inte så jättegott ut direkt, utan jag satt och lapade i mig ris och sås...

Fick reda på matteprovet, (det andra som jag gjorde i torsdags) fick VG på det också. UNDERBART! Haha :D Nu är jag riktigt glad här, jag får ju passa på ju! Det lär ju snart gå utför igen menar jag. :P :(

Precis innan den sista lektionen (engelska) så bröt jag arm med en kille i klassen. Andreas heter han, kallas också för Trädet. Självklart var jag livrädd för att skada mig som jag alltid gör, och det gjorde jag också xD Han vred av hela min tumme x) Fast jag vann..;) Självklart^^ Sen bröt jag även arm med Olle, men då vann han. Hmm...mindre bra!
Har fått motionen för det här veckan också eftersom jag dansade bugg (eller något i den stilen) med Olle också. Haha inte för att det var så jättejobbigt, men snurrigt! Haha :D Härliga tider!

Hoppas att min Vibratone kommer snart! Eller min och min, jag och min bror beställde ju den tillsammans. Men jag har en känsla av att jag kommer att använda den mest! Eftersom det är JAG som behöver den. Fast Adam kan nog behöva den också. Hans magskinn är slappt :P Haha förlåt, men det är sant...:P


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: