Matteprov!

                                            Datum: 2007-11-22 Tid: 18:41:45 Kategori: Blandat
Klockan 16:00 idag hade jag matteprov! AAAH, trodde att jag skulle kunna det mesta....och det gjorde jag också haha. Får nog inte mer än G ändå tror jag, kunde ju bara G-uppgifterna :P Men jag fick även se mitt förra prov, då hade jag faktiskt VG, det trodde jag inte om mig själv!! Verkligen inte. Men jag är nästan nöjd =)



image260

Pusshejs =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: