Myspys i vilorummet

                                            Datum: 2007-11-27 Tid: 20:53:21 Kategori: Blandat
God kväll på er! =)

Förut i skolan så kände Emelie att hon inte mådde sådär överdrivet bra precis. Typ höll på att svimma eller något. Hon sa åt lärarna att hon ville till vilorummet, och dit skickades hon också. ^^ Perfekt hehe. I alla fall, detta var under lunchrasten. Där låg hon sen, enda tills hon åkte hem med bussen runt 14:30. Men under den tiden hände det mycket. Jag, Emelie och Anton hade först legat och myst i den lilla sängen under en filt, asgött! Men lite trångt. Sen började matten, så jag och Anton stack dit och lämnade stackars Emelie ensam...trodde vi! Men så var inte fallet. Efter ca en halvtimme var vi tillbaka (läraren hade haft en genomgång hur man räknar ut area och omkrets av cirklar m.m.) hos ensamma Emelie. "Ensamma." Haha, när vi kom in i rummet så låg Pantzar där i sängen! Sablar vilken shock jag fick alltså! Haha! Det trodde jag inte! Vad hade de gjort? Hur hade han kommit in? Haha, underligt! Sen efter en stund försvann Pantzar (Pontus) i alla fall, men han ersattes av...Olle! Han la sig emellan Emelie och mig och snackade om alltifrån sex till fylla. Underbart. :P Ja jösses, och det enda Emelie ville var ju att vara ifred och vila, det gick inte så himla bra tror jag...:P

Sen spelade jag lite pingis! Det tycker jag är roligt. Jag är inte överdrivet bra, men skitsamma. Jag är tydligen bra för att vara tjej, enligt Billman. ;P Men det värsta är ju att man blir så himla svettig av det! Haha usch jag går och rinner flera timmar efteråt! Haha inte riktigt kanske, men nästan!

Det var den lilla historien det! Bey..
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

AHHAHHAHAHAHAHA, det var en lite kul dag, vilorummet ffs ;)

2007-11-27 l 22:41:58
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: