Nu längtar man bara bort...

                                            Datum: 2007-11-13 Tid: 08:00:23 Kategori: Blandat
image242

Bort från allt dåligt här i Sverige. Den 2 januari bär det av, kan inte tiden gå liiite snabbare? Usch, nu är det en massa snöblandat gojjs på vägarna och kallt är det också. Vad jag klagar hehe, men så är det ju.
Igår gjorde inte jag någonting, låg vid datorn mestadels och försökte lära mig lite matte. Har matteprov på torsdag, är lite nervös. Fick tillbaka mitt engelskatest igår också hehe, mamma blev sur på mig för att jag var så dålig. Fick Godkänt, 6 av 12. Haha, men så är det! =) Det var faktiskt svårt ;P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: